THALIA PELAKON ROSALINDA DEDAHKAN RAHSIA AWET MUDA NYA YANG MENGEJUTKAN

Klimaks Banyak Kali Rahasia Awet Muda Thalia Pelakon 'Rosalinda' Masih ingatkah lagi anda dengan drama telenovela bertajuk Rosalinda,marimar dan maria marcedes.tentu masih terbayang wajah cantik pelakon utama bernama Ariadna Thalia Sodi Miranda atau yang lebih dikenal dengan nama Thalia,wanita cantik dengan bentuk tubuh yang sangat menggoda.
Artis wanita asal meksiko yang kini sudah berumur 44 tahun dan hampir tidak pernah lagi muncul lagi di layar tv karena memang ia tidak lagi berkarir di ranah hiburan Semenjak menikah dengan petinggi Sony Music, Sony Mottola,
Akan tetapi baru baru ini beliau di jemput dalam sebuah program acara tv meksiko sekaligus mengejutkan ramai karena penampilannya yang masih sama di dalam drama rosalinda dahulu cantik dan menawan.

kpl
Dalam program tersebut thalia ditanya apa rahasia awet mudanya.
Thalia hanya tersipu malu namun tetap menjawab"rahasia saya adalah klimaks berkali kali setiap malam"
Semua orang yang hadir dalam acara tersebut merasa terkejut mendengar jawapa diva meksiko ini.
Tidak lama kemudian thalia menjelaskan" waktu itu saya bekerja untuk program radio seorang pakar seksologi Nancy Alvares memberitahu tips awet muda itu pada saya. selain dari pada itu dia juga memberikan beberapa tips seks yang sangat baik "ujar thalia
Karena rasa ingin tahu pembawa acara itu itu bertanya apakah thalia mengamalkan tips yang di sarankan oleh Nancy Alvares?

Tentu saja itulah alasan kenapa saya nampak awet muda dan cantik,jawab thalia,seolah dia tidak mahu memuji dirinya sendiri.
Thalia sememangnya bukanlah artis wanita yang malu membicarakan tentang hal peribadinya,dulu pernah dia mengatakan"hobiku adalah bercinta nasib baiklah suamiku mempunyai hobi yang sama"
Seperti diketahui, aktiviti seks boleh membuatkan seseorang itu mengeluarkan peluh jadi mungkin apa yang dimaksudkan Thalia ini adalah aktiviti berkenaan meninggikan kadar metabolisme badannya dan secara tidak langsung membuat dia lebih lebih cergas dan awet muda.- Eberita

0 Response to "THALIA PELAKON ROSALINDA DEDAHKAN RAHSIA AWET MUDA NYA YANG MENGEJUTKAN"

Post a Comment